Trwa ładowanie...
d2m59iv
d2m59iv
Mitsubishi ASX: zawstydzi niejednego SUV-a, ale nie jest bez wad
Wideo

Mitsubishi ASX: zawstydzi niejednego SUV-a, ale nie jest bez wad

Czy nowe Mitsubishi ASX jest lepsze od poprzednika? Jakie radykalne zmiany zaszły wraz z liftingiem modelu Mitsubishi ASX? Ile miejsca jest...

Witam Jesień już w pełni temperatuRozwiń

Transkrypcja:

Witam Jesień już w pełni temperatury są co Drogi śliskie Specjalnie Uwagę na to jak jeździmy Oczywiście podczas jesiennej i zimowej Pomaga na napęd na cztery koła I właśnie takiego cztery napędowego Vichy ASX Mamy od pewnego czasu To samochód który przyszedł bardzo gruntowny facelifting zmienił się moim zdaniem bardzo rady I razem z wami chciałem przyjrzeć się tym zmianom szczególnie z zewnątrz W środku Zaprasza Jedną z radykalnych zmian które dotknęły Mitsubishi Jest to co znajdziemy pod W tym momencie mamy tutaj Dwulitrowy Tylko Nie ma już silnika 16 który był bardzo dobrze Nie ma silnika Silnik dwulitrowy Stop Konin dysponujący maksymalny Obrotowym na poziomie 195 niuton Znaczek z mp100 Skrzynie cvt Z możliwością wyboru jednego z 6 Freddy film Przełom Które możemy regulować za pomocą łopatek przy Natomiast oczywiście jeśli chodzi o skrzynię manualną również jest dostępna na Mati 5 przez Jeśli mówimy o zmianach które zaszły w Liftingiem tego modelu to trzeba Spojrzeć Na Front znamy już między innymi Mitsubishi X-cross natomiast Zostało mi jeszcze Personal Szczególnie Tutaj różnice możemy znaleźć się w tej części mamy tutaj kierunkowskazy Ledowe światła Węgiel Jeśli chodzi o reflektory główne to reflektory Mam już Światła mijania drogowe jak również światła pozycyjne Światła do jazdy Szóstego samochodu nadaje mu tak Muskulatury Po prostu Wygląda zdecydowanie po w Niż je Driftingowy Patrząc na tył ASX można powiedzieć że Wszystko zostało posta Prawie ponieważ największa zmianą są nowe lampy Wykonane w technologii Standardzie No i tak na dobrą sprawę gdyby nie te lampy To z tyłu Starego ASX od nowego Nie rozum Szkoda że nie ma tutaj jakiegoś Akcentu Mocno odróżniały ten samochód W poprzednich Tak Jest to w Przedni część Jeśli chodzi o zajmowanie miejsca w ASX to jest to pewnego rodzaju gra kontrastu Pokażę wam o.com Najpierw Siadamy do przodu i zobaczcie Jak Wielki Przed Tutaj naprawdę Kompletnie żadnego problemu Żeby to miejsce zajął No jeśli chodzi o pozycję za kierownicą To jest ona taka typowa dla Crossover Natomiast najważniejsze Że miejsce Nasze rok Nad Jest Sporo i siedzi Bardzo w Natomiast jeśli chodzi o zajmowanie Z tyłu No to ma Kilka Po pierwsze drzwi są znacznie krótsze od tych z przodu Po drugie Mi chodzi o kąt otwarcia No to też pozostawia Trochę do życzenia Pod Jeśli chodzi o Tą Wnęk Którą możemy wejść jeśli chodzi o zajmowanie miejsc Nie jesteś zbyt Szeroka o ile wejście dla dorosłej osoby Nie będzie problemu Natomiast Jeśli chodzi o wsadzaniu Dziecka do fotelika Już mam NATO Jeśli Wyjdziemy do samego samochodu Miejsce jest naprawdę sporo Jedyną rzeczą którą bym Jeśli miałbym taką możliwość to troszeczkę Siedzisko kanapy ponieważ na dobrą sprawę Bo moje uda Połowy Odpowiedz Jama 4 Myślę że wyżsi pasażerowie Znacznie bardziej od czuliby Dyskont Związane z podróżowanie na tylnej kanapie kto co Zaskoczyło mnie w Jeśli chodzi również o tym To będzie to samochód raczej na pewno rodzinny No i dziwi mnie bardzo Nie wygospodarowany Malutkiego mieć Jakikolwiek Show Choćby najmniej Tutaj nie ma niczego Uchwytem do zamykania Nie ma absolutnie żadnej Jeśli chodzi o bagażnik Mitsubishi ASX No to mamy tutaj 400 W pojemniku Tak podaje I zastrzega że jest to powiem Wraz ze schowkiem pod pod No i mam mały problem z tym schowkiem ponieważ moim Tutaj Takiego schowka Który powiększa Nie Mamy tutaj wytłoczki Która Zostało miejscowy Zamiast koła do Zapasowego Są to przegródki ale jest tutaj gaśnica trójkąt apteczka Naprawczy I tak naprawdę Wiele już Przestrzenią nie Są dwie malutkie wnęki Po lewej i prawej stronie bagażnika Na całe szczęście mamy to Cztery zaczepy na siatkę bagażową Jeden Zakupy i mamy ruch Jedno źródło światła natomiast Osobiście uważam Że na co Potrzeby Bagażnik raczej na pewno po Wystarczy Jeśli chodzi o wnętrze nowego SX A to mamy Kilka rozwiązań które już dobrze znamy oraz kilka Największa nowością jest chyba system multimedialny Zosia Ekran Który obsługuje interfejs Apple carplay i Android auto i to jest bardzo dobra w Jest oczywiście dotykowy Na całe szczęście nie zrezygnował Fizycznych pokręteł Głośno Oraz sterowania Jeśli chodzi o klimatyzację jest ona automatyczna chodzi jednostrefowa i tutaj również mamy Dwa porty USB do ładowania i łączenia Systemami Apple carplay Android auto Dwa przyciski do wyłączania kontroli trakcji Oraz wyłącz Systemu start Jedno gniazdo 12 V No i Jedna z rzeczy którą bardzo lubię w tym samochodzie Bardzo Obszerna Głęboka półka na smartfona naprawdę tutaj Nie ma większego problemu żeby ten Smartfon się tutaj zmieści Myślę że to Bar Ważne żeby Smartfona W czasach mieć gdzie bezpiecznie Jeśli chodzi o konsolę środkową Za całość Zostało Wykończona materia Piano Black Tutaj ten element z tworzywa ma taką delikatną Fakt Myślę że Trudniej będzie Po prostu Ważne jest również to że Żebyś nie zapomniał o o Wykończenie Boczków konsol I będziemy mieli Kontakt Cola A to w tym momencie Miękko mam tutaj Sporo Skrzynia Gałka Czy ta skórą na to Jest to takie Bardzo bardzo Postara Wprowadzenie lewarka Odpowie Dźwięk Natomiast chodzić do do Szybko dojść Co Nie Przypadki Trybu manualnego Bie TVP Ponieważ tutaj po linii prostej Wstanie Trybun Klasyczny ręczny dwa miejsca na Całkiem spory schowek Siema więc tak na Sprawę Wszystko to Powinno Jeśli chodzi o kierownicę to bardzo do W dłoniach ten Nic nie jest Wąski Szeroki Sterowane z kierownicy Tempomat komendy głosowe Tele Ważne jest to że ten I do zmiany biegów są naprawdę sporej wielkości i zasad Podczas jazdy bardzo łatwo jest do nich do się I to na dobę Będzie Ich używa Ale Nie ma Sportowego temperament Niemożliwe No to używanie tych Góra Gdzie można Silnikiem Na dobrą sprawę jest Przed oczami kierowcy znajdują się analogowe zegary po lewej stronie obrotowe Po prawej stronie Pomiędzy nimi na dom Ekran komputera pokładowego który jest kolorowy i tutaj znajdziemy wskazania napisz O temperaturze Cieczy chłodzącej oraz Poziomie pali Przed lewarkiem skrzyni biegów Mamy jeden bardzo duży Do sterowania napędem na cztery koła Niezależnie od wszystkiego Zawsze uruchamia się Trybem 4wd aut Sam decyduj Gdzie i w Stopniu ma być kierowany Po jednym wciśnięciu napęd blokujemy czyli Tryb 4wd A kolejne wciśnie To napęd tylko Przednio Moś Oczywiście jeżdżąca sxm nie mogłem odmówić sobie przyjemności przejechania się tym samochodem Utwardzony mi drogami więc znalazłem kilka szutrowych dróg które po prostu prowadzą między Bardzo bardzo małymi miejscowościami No i muszę powiedzieć że Na dobrą sprawę ASX w niczym mi nie zaskoczył ani jeśli chodzi o jazdę po głębszy Yahoo ani jeśli chodzi o takie bardzo bardzo dziurawe Draw Nie było kompletnie żadnego problemu z tym żeby tym samochodem wygodnie i pewnie podróżować Bardzo doceniłem zarówno ten prześwit który jest tutaj naprawdę Całkiem spory bo mamy tutaj aż 15 cm prześwitu można docenić również krótki z listy zarówno z przodu jak i z tyłu Oraz to że samochód jest Bardzo Nie czuć tego kompletnie wewnątrz natomiast na zewnątrz jesteś Omijać zarówno przeszkody Jagi bez Uszczerbku na lakierze omijać drzewa czy krzaki które po prostu przy takich po Drogach oczywiście Ross No i tutaj jeśli chodzi o przede wszystkim Komfort resorowania to jest to coś absolutnie specjalnego I muszę powiedzieć że bardzo miło i przyjemnie po prostu tym samochodem po takich mało przy Jak się jeździ jeśli chodzi o napęd na cztery koła to tutaj w tym samochodzie Myślę że nawet Bardzo wymagający kierowcy którzy muszą dojechać w naprawdę specjalne miejsca Jak na Tutaj ta kopalnia którą prawdopodobnie widzicie obok mnie nie ma kompletnie żadnego problemu ASX jeszcze dodatkowo wyposażymy w jakieś bardziej terenowe opony to myślę że Samochód będzie w stanie zawstydzić niejednego dużo większego osuwa który ma Elektroniki wspomagającej do jazdy w terenie to po prostu mamy zmienne tryby samego napęd Cztery koła a poza tym więcej nic i tak naprawdę Moim zdaniem nic więcej nie jest potrzebne bo OLX naprawdę świetnie sobie w takich trudnych drogowych w warunkach radzi Jeśli chodzi o jazdę po asfalcie to natychmiast Rzuca się w oczy Fuck Dość miękko zestrojone To co Sprawdza się poza utwardzonymi drogami Tutaj każe zachować szczególną uwagę w momencie szybko pokonać Zakrętów Czy jakiś tam gwałtownych manewrach na wrotkach Samochód nie nurkuje Specjalnie na Czuć że nie jest to sztywne zawieszenie ta Futhead Którzy mają Tempera Lubią troszeczkę Zakręt Era Tego za nie Jeśli chodzi o komfort resorowania Wystarczy Kierownica nie zostaje wyrwana z Bo Wjeździe w jakąś głębszą dziurę Natomiast jeśli chodzi o same nastawy zawieszenia to Nie możemy tutaj O komforcie rodem z Citroen Tylko po prostu chodzi o Skutecznie Wybieranie nierówności pokonywanie dziur i z tym ASX radzi sobie przez Ważną sprawą jest charakterystyka pracy skrzyni cvt jest to skrzynia bezstopniowa z domu Wybrania predefiniowane Wirtualnego przełożenia za pomocą łopatek Dzieje się to bardzo szybko możemy bardzo szybko właśnie T Predefiniowane Przełożenie Obra Do góry Redukuje Bieg Najniższy oczywiście Dzięki temu mamy Większą kont Samochody Na przykład Zjazdu z Wzniesień Ważną rzeczą w tym samochodzie 2 litrowego silnika Sporej 50 koni Jysk skrzynia Te skrzynie właśnie dość mocno zmień Ostatni film Już w Mitsubishi Jeździłem Miałem okazji to zaobserwować że Skrzynia Działa bardzo sprawnie Ma bardzo wysokie obroty Czy nawet w Przyspieszenie A Praca z łopatkami to nie jest coś co jest absolutnie Wirtualne niepotrzebne i sztuczne Tylko Imituje biegi całkiem udany I moim zdaniem jest do wykorzystania przy Z kim podczas Zjazd Stromych Właśnie Pod Większego Wtedy Większa kontrola Nad samymi obrotami Silnika nad momentem obrotowym Daj nam po prostu troszeczkę więcej pewno Ale jeśli chodzi o charakterystykę pracy Oto jak ten sam Jeździ właśnie ze skrzynią cvt To moim zdaniem Nie ma kompletnie czego Skrzyni Nie jest to auto sportowe nie jest to samochód który ma przyspiesza DOZ 89 Przyspieszona Natomiast to nie o to w tym samochodzie Chodzi tutaj najważniejsze jest Komfort tutaj Najważniejsza jest pewność Że niezależnie W jaką drogę Wjedziemy to Wstanie I wyjechać w jednym kawałku No i oczywiście ASX jest świetny pod tym kontem Masz jest autem absolutnie uniwersalny Ostatnią rzeczą jeśli chodzi o Festiwal zjazdy o której trzeba powiedzieć jest wyciszenie A można powiedzieć że jego brak Jadę w tym momencie z prędkością 90 km na godzinę szum opon jest bardzo mocno Wewnątrz kabiny jeśli chodzi o opór powietrza to jeszcze nie ma tragedii Aczkolwiek przy prędkościach autostradowych już od zasadzie 120 km na godzinę Bardzo duże lusterka które są fenomenalne jeśli chodzi o parkowanie i manewry niestety Już tutaj generują delikatny hau Natomiast największy problem z generacją hałasu jest właśnie zł Wyciszenia podwozia i tego Opon dociera do kabiny bardzo bardzo dużo Podsumowując test Mitsubishi ASX a muszę powiedzieć je Nikt tutaj Ameryki na nowo nie Ten samochód da Bardzo Zarówno na asfalcie Apple Wszystkim poza Na drogach nieuctwa Oczywiście nie jest Terenowe Taczki Prześwit na poziomie 9 Centymetrów Napęd na cztery koła które możemy zablokować Daje nam bardzo wiele Natomiast Stylies To do czego Można było mieć w spore za W Poprzedniego Tutaj Zostało bardzo I chociaż we wnętrzu nie znajdziemy tego co w Samo Nissan Wielu dotykowych paneli Wielu ekranów o ogromnych przeką Igi Toast Oferuję kierowcą Coś czego Już dzisiaj Nie znajdziemy wielu auta Analogowy zegar Fizyczne pokręt Fizyczne Do sterowania w Zaz W tym I na dobrą sprawę ci wszyscy którzy lubią te tradycyjne rozwiązania Taką klasykę w Będą Jak również z tego Że pod maską tego samochodu pracuje Naprawdę spraw Dwulitrowy Silnik VDO To jest Napraw Niesamowite Muszę powiedzieć że z psem Się polubiliśmy Myślę że da Będzie się Sprzedawał i znajdzie wielu Co którzy Twardego a jednocześnie całkiem Na co dzień który Wcześniej jest bardzo Crossover Dziękuję serdecznie za obejrzenie testu i do Kolej
d2m59iv

d2m59iv